Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Podpora domácího kompostování – obec Chotěbuz
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Zakázka je dělena na následující části:
Část I. – kompostéry a štěpkovač
Předmětem této části veřejné zakázky je dodávka 350 ks kompostérů a 1 ks štěpkovače.
Část II. – nádobí a myčka
Předmětem této části veřejné zakázky je dodávka opakovaně použitelného nádobí a 1 ks myčky.

Předmět plnění veřejné zakázky je podrobně specifikován pro každou část zvlášť v příloze č. 1 – Technické specifikaci závazného návrhu smlouvy pro část I. a závazného návrhu smlouvy pro část II., které jsou přílohou č. 1a a 1b této zadávací dokumentace (dále též jen „Smlouva“ nebo společně „Smlouvy“).
Jeden účastník může podat nabídku do obou, nebo i jen do jedné části veřejné zakázky.
Pokud není výslovně uvedeno, že se zadávací podmínky vztahují pouze k části I. či II., platí, že zadávací podmínky jsou stanoveny pro obě části veřejné zakázky.
Tato veřejná zakázka bude realizována v rámci projektu s názvem „Podpora domácího kompostování – obec Chotěbuz“, který je spolufinancován Evropskou unií prostřednictvím Operačního programu Životní prostředí.
U části I. veřejné zakázky zadavatel upozorňuje dodavatele, že dle pravidel projektu nesmí náklady na pořízení štěpkovače přesáhnout 100 % ostatních způsobilých přímých realizačních výdajů. V případě, kdy cena štěpkovače bude vyšší než cena kompostérů, nebude možné částku, která tvoří rozdíl mezi cenou štěpkovače a kompostérů, uznat jako způsobilý výdaj projektu a nebude možné na ni čerpat dotaci. S ohledem na omezenou výši finančních prostředků vyhrazených v obecním rozpočtu na tento projekt může vést výše uvedená situace ke zrušení zadávacího řízení po posouzení a hodnocení nabídek.

Kompletní zadávací dokumentace je zveřejněna na profilu zadavatele:
https://www.profilzadavatele.cz/profil-zadavatele/obec-chotebuz_1076/

Elektronický nástroj E-ZAK je určen pro komunikaci mezi zadavatelem a dodavateli a zejména pro podání nabídky.
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.dlc.cz)
Kontakt: Mgr. Lenka Vondráčková
e-mail: vondrackova@dlc.cz
tel: +420 775 704 491
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: podlimitní
Druh zadávacího řízení: zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky: 29.08.2023 13:00
Datum zahájení: 29.07.2023 12:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Dle zákona: