Zadavatel podává toto vysvětlení zadávacích podmínek:
Dotaz číslo 1: Dobrý den, obracíme se na Vás s žádostí o dodatečné informace k zadávací dokumentaci na zakázku "Revitalizace plochy pro vlastní podnikání - Jiří Vincenci".
1. Zadávací dokumentace neobsahuje projektovou dokumentaci k SO 07 Zpevněné plochy. V souhrnné technické zprávě je u SO 07 jiná výměra a jiná (podle našeho názoru nevhodná a poddimenzovaná) skladba konstrukce vozovky, než je uvedena ve výkazu výměr. V dokumentaci chybí technická zpráva, půdorys plochy, řezy, spárořez, detaily spar a napojení na stávající a nové konstrukce. Vzhledem k pojezdu těžkých nákladních vozidel by měl být kryt vozovky navržen podle předpisu ministerstva dopravy TP 170 (s případným vyztužením příčných spar CB krytu pomocí kluzných trnů a vyztužení podélných spar pomocí
kotev - na základě provozního zatížení).
Dotaz: doplní zadavatel dokumentaci k SO 07 Zpevněné plochy ?
2. Přílohou smlouvy má být časový harmonogram s uvedenými milníky.
Dotaz: požaduje zadavatel doložit harmonogram už do nabídky nebo ho dodá až vybraný uchazeč ? Pokud bude harmonogram požadován do nabídky, jaký je předpokládaný termín zahájení prací a jaké mají být
milníky ?
Odpověď číslo 1:
1. Na profilu zadavatele je zveřejněna doplněná projektová dokumentace, obsahující veškeré potřebné informace k SO 07 Zpevněné plochy. Kryt vozovky je navržen v souladu s potřebami zadavatele. V souladu s Pravidly pro výběr dodavatele OPPIK může tato skutečnost rozšířit okruh možných účastníků řízení, prodlužuje proto zadavatel lhůtu pro podání nabídek o celou původní délku. Nabídky lze tedy podat do 11. 5. 2017 do 10:00.
2. Zadavatel požaduje doložit harmonogram do nabídky uchazeče. Předpokládaný termín zahájení prací je v souladu se zadávací dokumentací neprodleně po uzavření smlouvy o dílo a uchazeč stanoví ve svém harmonogramu minimálně dva milníky (postupové termíny) - např. dokončení přípravy pláně a dokončení podkladu pod cementobetonový kryt.
|