Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Dodávka teplé obalované směsi
Odesílatel David Hartmann
Organizace odesílatele Údržba silnic Karlovarského kraje, a.s. [IČO: 26402068]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 28.05.2015 15:02:10
Předmět Re: Žádost o poskytnutí dodatečných informací

V přiloženém souboru této dodatečné informace jsou uvedeny odpovědi a upřesnění zadavatele na výše uvedené dotazy.


Přílohy
- VZB002815_DI1.pdf (347.92 KB)

Původní zpráva

Datum 26.05.2015 17:11:34
Předmět Žádost o poskytnutí dodatečných informací

Dobrý den,
na základě bodu 17 Zadávací dokumentace k nadlimitní veřejné zakázce "Dodávka teplé obalované směsi"ze dne 21.4.2015 si Vás dovolujeme požádat o poskytnutí dodatečné informace k příloze č. 1 "Návrh Kupní smlouvy" ve věci:

čl. V Smluvní pokuty - bod 2. - "při nesplnění ve smlouvě dohodnutých termínů, uhradí dodavatel kupujícímu smluvní pokutu ve výši 1000 Kč za každou nedodanou tunu" - Jelikož nejsou v návrhu Kupní smlouvy zakomponovány níže uvedené skutečnosti, přičemž čas plnění smlouvy je stanoven od června 2015 do 31.3.2016, bude na níže uvedených skutečnostech aplikován bod 2. článku V ? A zároveň i čl. VII body 1. a 2. ?
a) plánovaná zimní odstávka obalovny, která probíhá cca. od 15.12. daného kalendář. roku do 15.3.následujícího kalendářního roku
b) nedodání z důvodu klimatických podmínek, nevhodných pro výrobu asfalt.směsí a jejich správnému užití
c) nepředpokládaná porucha obalovny, trvající od 1 - 4 dnů

Děkujeme za Vaši odpověď.